...Den Nakna Sanningen


tisdag 15 december 2009

Käka Buske!!!


<3>


Idag har det snöat i VÄSTERÅS. Känns fint, har hela dagen lång gått runt och fantiserat att jag är med i musikvideon till" Hej Mitt Vinterland"


Jaja, ingen vill väl höra om mina konstiga musikvideofantasier heller?!?Idag ska jag ska berätta en trevlig historia om en tjej ( jag typ) som ibland gör de mest KNASIGA saker, dock gör inte det någonting alls, för det är det som gör henne så härlig. HAHA! Detta kommer hela min fina nya blogg att handla om- Underbart tokiga Jessica!!


Jag var på väg till jobbet, traskandes i det härliga slaskvädret vandrade jag. Någonstans var mina tankar (antagligen i en annan musikvideofantasi). Plötsligt från ingenstans kommer två personer ut från en mack, två personer jag defenitivt inte får träffa på ( detta har en bakrund, som jag tyvärr inte kan dela med mig av här, men tro mig, det hade blivit fruktansvärt pinsamt om de sett mig ) Jag får världens panik, och istället för att bara ta det coolugnt (vilket jag borde gjort, sänkt blicken och stått stilla ) så är det första jag kommer att tänka på-GÖM DIG JESSICA. Tittar mig omkring, ser ett buskage och tänker-GÖM DIG BAKOM BUSKEN. (kom ihåg att allt detta sker inom loppet av några sekunder) Tar ett kliv mot busken-SNAVAR och faller med ansiktet rakt in i det snåriga buskaget. Rumpan stack alltså upp och ansiktet gömde sig i det taggiga buskaget. DAMN, tänker jag, för i denna stund kom uppenbarelsen- DETTA VAR JU INTE BARA LITE MER UPPSEENDEVÄCKANDE än om jag bara stått stilla och glott ner i marken. Där ligger jag alltså, en 26 årig brutta, halv panikslagen och hysteriskt skrattande åt idiotin i hela situationen. Titta bakåt vågar jag inte göra-för trots att de (personerna som absolut inte fick se mig) givetsvis såg en tjej kasta sig för att käka buske så kanske, kanske de inte såg att det var just jag ??!!? :D HAHAHA


Nog för mina äventyr idag!


OVER AND OUT!!

2 kommentarer:

  1. Visst är de kul att drömma om musikvideor. Spårvagnen är en klassiker, med nån svensk brud som sjunger. Fan va cool jag brukar känna mig, i typ 3 minuter, sen är låten slut. Mimar öppet gör jag också!

    SvaraRadera
  2. Denna händelse är nått jag verkligen velat sett. Jag älskar dig gumman. DU knäcker hahaha :D Förstår inte hur man kan få för sig en sån sak.. haha detta är ju nått man brukar skämt om att man ska slänga sig ner men du gjorde det verkligen hahaha ;) PUSSS AK

    SvaraRadera